09.05-13.05
Клас |
Дата |
Предмет |
Завдання |
11 |
09.05 |
Українська мова |
https://lms.human.ua/lesson/7679698?tab=2535207&type=home-tas Переглянути відео за покликанням. |
Українська мова |
Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/79223592858?pwd=67-spGEh-7sAnG2PPGwCNH29wb51b8.1 |
||
Алгебра |
Повторити матеріал п. 13, 14(10 клас алгебра), виконати № 24.102(1, 4). Перейти до уроку за покликанням: ?https://us05web.zoom.us/j/82993393380?pwd=TmRBQmJ2dTg4SVdrSkF4dmtwNmFpQT09 |
||
Геометрія |
Повторити матеріал п. 7(10 клас геометрія), виконати № 25.90,25.91, 25.94. Перейти до уроку за покликанням: ?https://us05web.zoom.us/j/81820975328?pwd=dXhPUFQxa1BxaVVvSitncTNDbXdSZz09 |
||
Захист України. |
навчально польові збори переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=TGcGvqXG9Go&t=1s |
||
Основи медичних знань |
Опрацювати тему “Захист цивільного населення, природного середовища та установок і споруд, які знаходяться під захистом МГП”, стор.18-24 |
||
Зарубіжна літ |
Представити життєвий і творчий шлях одного з митців-драматургів “ театру-абсурду” |
||
10.05 |
Українська мова |
https://www.youtube.com/watch?v=esmNro46yEY Переглянути відео. |
|
Українська мова |
Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/75591101458?pwd=R3WxmJkNoP8i5vUDVQmVGhPVbDknk-.1
|
||
Інформатика (Почерніна А.С.) |
Опрацювати матеріал на с. 1-5 Підготувати характеристику однієї з українських СЕД |
||
Алгебра |
Повторити матеріал п. 22-25(10 клас алгебра), виконати № 1,2,3. Перейти до уроку за покликанням: ?https://us05web.zoom.us/j/88298397249?pwd=aWdrbnFGRFJrWUFjN29teEtHVjZpQT09 |
||
Геометрія |
Повторити матеріал п. 8,12,13(10 клас геометрія), виконати №10.15, 10.16, 10.17. Перейти до уроку за покликанням: ?https://us05web.zoom.us/j/89539879269?pwd=azZLUng1MXVjK3phcjl6ck5SRFFSQT09 |
||
Історія України |
|||
Фізкультура |
Переглянути відеоурок. Правильність виконання вправ. https://lms.human.ua/lesson/7673774?tab=8111952&type=lesson-task |
||
Мистецтво |
1. Тема (записати в зошит). НОВАТОРСЬКІ ЕКСПЕРИМЕНТИ ВИДАТНОГО РЕЖИСЕРА І АКТОРА Л. КУРБАСА У ТЕАТРІ «БЕРЕЗІЛЬ» 2. Переглянути відеопрезентацію на каналі YouTube за покликанням https://youtu.be/cbMBgrIsVSQ?t=513 (зробити стислий конспект по темі). 3. ПРАКТИКУМ. 1) Переглянути відеофільм про життя і творчість Л. КУРБАСА на каналі YouTube за покликанням https://youtu.be/UFcVz-gnbMU?t=7 2) Дослідіть, за які досягнення ім’я Л. КУРБАСА увійшло до Золотої книги видатних європейців у Відні |
||
11.05 |
Українська література |
||
Українська література |
|||
Історія України |
|||
Інформатика (Почерніна А.С.) |
Самостійно опрацювати матеріал за посиланням с. 6-13. Зробити коротенький конспект уроку |
||
Фізкультура |
Переглянути відеоурок. Правильність виконання вправ. https://lms.human.ua/lesson/7673858?tab=8112050&type=lesson-task |
||
Мистецтво |
1. Тема (записати в зошит). ТВОРЧІСТЬ А. БУЧМИ, Н. УЖВІЙ, Г. ЮРИ ТА ІН. МЕРЕЖА ДРАМАТИЧНИХ І ЛЯЛЬКОВИХ ТЕАТРІВ. 2. Переглянути презентацію за покликанням https://naurok.com.ua/prezentaciya-avangardni-teatralni-poshuki-tvorchist-a-buchmi-n-uzhviy-g-yuri-ta-in-merezha-dramatichnih-i-lyalkovih-teatriv-229187.html (зробити стислий конспект по темі). 3. ПРАКТИКУМ. Поцікавтеся, які лялькові театри або театри для дітей і юнацтва існують у вашій області (запишіть в зошит). Виконайте замальовки головного фасаду театру (за бажанням). |
||
12.05 |
Геометрія |
Повторити матеріал п. 10-12(10 клас геометрія), виконати № 1,2. Перейти до уроку за покликанням: ?https://us05web.zoom.us/j/82456803965?pwd=dU11eUxVL0xCTm9ndHY4ZHFDbS9HZz09 |
|
Фізкультура |
Переглянути відеоурок. Правильність виконання вправ. https://lms.human.ua/lesson/7762453?tab=8208914&type=lesson-task |
||
Спецкурс(укрмо- ва) |
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-chislivnik/ Виконати тестові завдання за покликанням. |
||
Всесвітня історія |
|||
13.05 |
|||
Українська література |
Повторити творчість І.Драча за підручником та довідником. Скласти літературний паспорт “Балади про соняшник”. |
||
Українська література |
https://www.classtime.com/sessions/YDZ5G8 Виконати тестові завдання в кластаймі. |
||