09.05-13.05
Клас |
Дата |
Предмет |
Завдання |
7-В |
09.05 |
Англійська мова |
Прослухати інтерв'ю, виконати вправи: https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/c1-listening/help-others-help-yourself |
фізкультура |
переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=ENbkigHpE4U |
||
Українська мова |
1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/3_gYg2UTgBY 2. Повторити матеріал & 46. 3. Виконати вправу 486. |
||
Зарубіжна література |
Виконати тестові завдання на платформі Human або в групі Viber. |
||
Всесвітня історія |
Опрацювати пар.32, презентацію. Письмово відповісти на запитання 1-3 на с.160 |
||
10.05 |
Алгебра |
Приєднатися до уроку за покликанням https://zoom.us/j/91834669769?pwd=UU4zdkU2U200bWVyUjlTV2J0S1duZz09 Опрацювати параграф 23,24. Виконати завдання зображення_2022-05-10_104647855.png |
|
фізкультура |
переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=ENbkigHpE4U |
||
фізика |
|||
Англійська мова |
Прослухати бесіду, виконати завдання https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/a1-listening/describing-people |
||
Хімія |
|||
Німецька мова |
Долучитися до онлайн уроку за покликанням: https://us04web.zoom.us/j/71778783876?pwd=8m0y4kMzXkUA0GgcnAaG2y2CEEHYTw.1 Опрацювати лексику с.102 Користуючись таблицею (с.102), виконати письмово в.4, с.103 Прочитати та перекласти в.5, с.103 |
||
Українська література |
1. Переглянути буктрейлер https://youtu.be/veoU5UOwELc 2. Написати власну історію з головним героєм повісті Іваном Силою. |
||
11.05 |
Німецька мова |
Долучитися до унлайн уроку за покликанням: https://us04web.zoom.us/j/77369095170?pwd=cqOBqfSwt-4GeTYdLQ5Z_STjPWzoJH.1 Опрацювати лексику с.105 Прочитати та перекласти лист і текст в.4, с.105-106 Користуючись таблицею сполучників (с.107), виконати письмово в.5, с.107 |
|
Англійська мова |
Переглянути відео, виконати завдання |
||
фізкультура |
переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=ENbkigHpE4U |
||
Хімія Образотворче мистецтво |
Тема уроку. АРХІТЕКТУРА ДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ. 2. Переглянути відеоурок на каналі YouTube за покликанням https://youtu.be/Ulc37MZMRXQ?t=933 3. ЗАВДАННЯ. Намалювати храм ДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ. |
||
12.05 |
Геометрія |
Приєднатися до уроку за покликаннямю https://zoom.us/j/96306066614?pwd=aHVxbEF1Sld4YjU5aEZkUUZmOHhtQT09 Виконати завдання на платформі Human |
|
фізика |
|||
Англійська мова |
Опрацювати слова, виконати завдання https://learnenglishteens.britishcouncil.org/vocabulary/a1-a2-vocabulary/clothes |
||
Трудове навчання |
|||
Історія України Зарубіжна література |
Завдання з історії України. Опрацювати пар.29. До зошита написати тему та план уроку, з пар. 30 виписати назви держав, до яких увійшли українські землі в 13-14 століттях 1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/XpoikBQ3sU8 2. Прочитати фантастичну повість Айзека Азімова "Фах" ( знайти на просторах інтернету або скористатися бібліотекою). 3. Виписати з відеоуроку тему та ідею повісті "Фах". |
||
13.05 |
Алгебра |
Опрацювати відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=JTqNhQl-hAI та розв”язати приклади з нього Опрацювати параграф 23 с.227-228. |
|
Геометрія |
Опрацювати відеоурок Геометрія. 7 клас. Геометрічне місце точок., виконати тести на платформі Human |
||
Англійська мова |
Прочиати текст за покликанням, написати за зразком про свій улюблений одяг https://learnenglishteens.britishcouncil.org/blogs/fashion/my-favourite-item-clothing |
||
Інформатика (Скряга В.Г) |
Перейти за покликанням та переглянути презентацію, у зошит записати число, практична робота №6, тему уроку, мету, хід роботи та висновок Виконати тест за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5571374 Виконати завдання у підручнику с.144-145 практична робота №6 та відправити вчителю на перевірку |
||
Українська мова |
1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/mPdrYsNMgnc 2. Повторити матеріал & 47. 3. Виконати вправу 502 (усно), 503 (письмово). |
||
Українська література |
1. Переглянути відеоурок https://youtu.be/O99hH0KItto 2. Виписати ( з відеоуроку) й вивчити визначення ритму, рими, строфи. 3. Виписати ( з відеоуроку) тему, ідею, жанр поезії "Пісня про рушник". 4. За бажанням вивчити напам'ять ( або заспівати) "Пісню про рушник". |