31.01-04.02
Клас |
Дата |
Предмет |
Завдання |
6-Б |
31.01 |
Українська мова І група (Т.С. Довженко) |
Опрацювати параграф 41 на с. 131. Розглянути вправи 340, 342. Виконати вправи 345, 348. |
Українська мова ІІ група ( І.П. Бережна ) |
Переглянути відеоурок за покликанням на платформі Human або в групі Viber. Повторити матеріал &44. Виконати впрау 365 ( І і ІІ завдання). |
||
Історія України |
Опрацювати пар.19, переглянути фільм. Виконати тести в "На урок" за кодом 5258926 до 1 лютого Конференція о 9.00 |
||
Музика |
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=V8sTTn1Fn5Y Дослідити що таке "РАПСОДІЯ" |
||
Трудове навчання |
перегляньте відео за посиланням: https://robotarchitects.ru/uk/computer/tehnologiya-podstavka-dlya-telefona-svoimi-rukami-kak.html |
||
Математика |
Приєднатись до конференції за покликанням: https://us05web.zoom.us/j/89939795863?pwd=V1piOFBMYVlpTjdZRmdhcmlIV09mZz09#success Переглянути відеоурок за покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=KzwbJ2t1QxI 1) §27, №1185,1188,1191 2) §41, №1090,1093, 1095 |
||
Зарубіжна література |
Переглянути відеоурок за покликанням на платформі Human або в групі Viber. Дібрати сім прикметників до характеристики головного героя оповідання Джека Лондона “Жага до життя”. |
||
01.02 |
ФІЗКУЛЬТУРА. |
Ранкова руханка.https://www.youtube.com/watch?v=6ivMqKGE2_E |
|
Українська мова І група (Т.С. Довженко) Українська мова, ІІ група. І.П. Бережна |
https://us04web.zoom.us/j/71980751189?pwd=beUwbLkIVk5GCWXN2anx6nj8Pj9YtD.1 приєднатися до конференції за покликанням. Повторити параграф 41. Виконати вправи 346, 343. Переглянути відеоурок за покликанням на платформі Human або в групі Viber. Повторити матеріал &42. Розглянути табллицю “Творення ступенів порівняння” (с. 135). Виконати вправу 352. |
||
Українська література |
Прочитати за підручником відомості про І. Жиленко. Підготувати виразне читання вірша "Жар-птиця". |
||
Математика |
1) §27, №1194,1197,1206 2) §41, №1098,1102, 1104 |
||
біологія |
Опрацюйте параграф 30; перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=jJKw0N8AU_Y Лабораторне дослідження будови цибулини 1. У робочому зошиті запишіть тему та мету лабораторного дослідження ( відео 4.хв. 35 с. ) 2. Розгляньте внутрішню будову цибулини ( 5 хв.45 с.) З. амалюйте і підпишіть будову цибулини: денце, соковиті луски, сухі луски, пазушну бруньку, корінь. ( 6 хв.) 4. Зробіть висновок. Доведіть, що цибулина - це видозмінений паган, а не корінь . |
||
02.02 |
Образотворче мистецтво |
1. Опрацювати с.114-119, 120-125 підручника («Образотворче мистецтво» (Калініченко, Масол) 6 клас https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html). 1). Намалюйте кутовий інтер'єр своєї кімнати або кухні (акварель, гуаш, фломастери, пастель). Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Ht9z8BezNe4&t=211s або 2). Створіть скульптуру танцівниці, спортсмена в русі (пластилін). Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=oinWurfOcRs |
|
Інформатика (Почерніна А.С.) |
Приєднатись до онлайн уроку за покликанням: https://us04web.zoom.us/j/72587753161?pwd=nzjwdX856mjp1p9e8kOFFaIX5eu683.1 Виконати проєкт у скретч "Кажан" . Виконану практичну роботу надіслати на платформу Human або на електронну пошту pochernina1994@gmail.com |
||
Англійська мова |
Приєднатися до уроку за покликанням: https://us04web.zoom.us/j/73958011663?pwd=98XTaZrfCTmfD-fbKJz_RICH5ST7AY.1 1 Виконати усно впр. 1 (В), с. 103 2. Виконати письмово с. 103, впр. 4 3. Прочитати, перекласти впр. 2, с. 105 Дом. завд. - Письмово виконати впр. 2, с. 105 |
||
Англійська мова (група Думчикової О.В.) |
*записати у словник нову лексику та вивчити її напам’ять: https://quizlet.com/ru/331353897/shops-flash-cards/ *переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=7dxhq-Px-X8 *утворити письмово діалог в.2,с.110 *письмово виконати в.3,с.111 *виконати інтерактивне завдання за покликанням: |
||
біологія |
Опрацюйте параграф 31: перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=8mVjNC_rHUQ Випишіть поняття: розмноження, статеве розмноження, нестатеве розмноження, вегетативне розмноження Заповніть таблицю "Веегтативне розмноження" ( відео 12 хв. 08 с. ) |
||
Зарубіжна література |
Уважно прочитати коментарі до оповідання Джека Лондона “Жага до життя” ( із рубрики “Краса слова” на с.128). Дати відповіді на питання, що розміщені наприкінці коментарів. |
||
03.02 |
Англійська мова |
Приєднатися до уроку за покликанням: https://us04web.zoom.us/j/78923604943?pwd=bWl8hSurH9ahC9aO3AUeuUnRIrCRYk.1 1 Виконати усно впр. 3, с. 106 2. Прочитати, перекласти впр. 4 (а), с. 107 Дом. завд. - Письмово виконати впр. 4 (а), с. 107 |
|
Англійська мова (група Думчикової О.В.) |
*прочитати та перекласти текст в.1, с.112-113 *записати у словник нову лексику с.113 та вивчити її напам’ять *виконати усно в.3, с.114 *письмово виконати в.2, с.114 *переглянути відео та за зразком скласти діалог: |
||
фІЗКУЛЬТУРА |
Ранкова руханка.https://www.youtube.com/watch?v=6ivMqKGE2_E |
||
Українська мова І група (Т.С. Довженко) |
Приєднатися до уроку по покликанням. https://us04web.zoom.us/j/74574783432?pwd=TtBkb2-RE2CN4j6oDJOoWEPJvDbRYO.1 Опрацювати параграф 42. Опрацювати таблицю в підручнику на с.135. Виконати вправи 352,353. |
||
Українська література |
Ірина Жиленко. "Жар-птиця". Поетичні роздуми про красу, добро і зло Переглянути відеоурок за покликанням. |
||
Інформатика (Скряга В.Г) |
Переглянути відео, у зошит записати число, класна робота та тему уроку https://www.youtube.com/watch?v=kNnZ3PsgaH4 Виконати завдання у системі Human Школа та відправити вчителю на перевірку |
||
Українська мова ІІ група ( І.П. Бережна) |
Переглянути відеоурок ( на платформі Human або в групі Viber ). Повторити &46. Виконати вправу 388. |
||
04.02 |
фІЗКУЛЬТУРА |
Ранкова руханка.https://www.youtube.com/watch?v=6ivMqKGE2_E повторення |
|
Англійська мова |
1 Виконати усно впр. 4 (в), с. 107 2. Виконати усно с. 108, впр. 5 Дом. завд. - Письмово виконати впр. 1, с. 109 |
||
Англійська мова (група Думчикової О.В.) |
*переглянути відео та, за необхідності, законспектувати у зошит: https://www.youtube.com/watch?v=R_UboWQlxZo *виконати завдання за покликанням: https://wordwall.net/resource/28073897/how-much-is-it-how-much-are-they-3-grade *прослухати аудіо та виконати усно в. 1 (b), с.116 *письмово відповісти на питання в.1 (с), с.117 *прослухати в.2, с.117 та виконати інтерактивне завдання за покликанням: |
||
Трудове навчання |
Виконати завдання в human. |
||
основи здор. |
Опрацюйте параграф 15, виконайте тестові завдання у Human |