A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей імені І.М.Середи Великописарівської селищної ради Сумської області

Діяльність шкільної ради

Дата: 23.10.2018 11:52
Кількість переглядів: 343

 

Робота з сім’єю та сімейне виховання здійснюється через діяльність шкільної ради, загально шкільного батьківського комітету, батьківського всеобучу. Вже протягом років діє родинна школа. Батьки є учасниками всіх шкільних свят, позакласних заходів. Проведено анкетування «Чи гарний я батько», «Чи гарна я мати». Традиційними є проведення родинних свят класоводами нашої школи. Батьки приймають активну участь в проведенні різноманітних свят: Новий рік, 8 – Березня, Перший дзвінок, та інші. 

Управління виховною діяльністю школи – це складний і динамічний процес, який включає постановку мети і завдань, вивчення і аналіз рівня навчально – виховної роботи школи, ефективного використання засобів навчання і виховання, координації зусиль усього педагогічного колективу й управлінського персоналу, спрямованих на забезпечення всебічного розвитку особистості учня. Внутрішнє управління розглядається не тільки як керівництво адміністрацією виховним процесом, але й як засіб зв’язку між окремими підсистемами і структурними компонентами, які взаємодіють між собою, а саме:

1. Адміністрація. Загальне керівництво виховним процесом у школі; забезпечення реалізації цільових творчих програм. Створення умов та забезпечення виховного процесу (організація, координація, контроль). Здійснення зовнішніх організаторських зв’язків щодо забезпечення виховного процесу.

2. Педрада. Впровадження нових виховних технологій. Визначення критеріїв ефективності виховного процесу. Вивчення, аналіз, узагальнення результатів виховної роботи.

3. Батьківська рада. Сприяння забезпеченню виховного процесу шляхом родинного виховання та освіти. Визначення форм та джерел матеріального забезпечення діяльності. Залучення батьків до організації роботи виховної системи школи.

4. Учнівське самоврядування. Участь у розробці систем та заходів для стимулювання учнів. Залучення школярів до організації змістовного дозвілля.

5. Методичне об’єднання класних керівників. Визначення пріоритетів виховної роботи. Підготовка методичних заходів для класних керівників. Розробка і впровадження нових технологій виховання. Розробка структури методичної роботи з класними керівниками. Впровадження в роботу методик діагностики ефективності виховного процесу.

6. Соціально-психологічна служба. Психолого-педагогічне забезпечення розвитку творчої особистості. Діагностика і планування. Організація гармонійної життєдіяльності педагогічного і дитячого колективів. Підвищення індивідуального статусу педагога і вихованця. Педагогічний аналіз результативності розвитку шкільної виховної системи.

Пошук сучасних шляхів і засобів виховання школярів з використанням інноваційних технологій становить нині одну з найактуальніших проблем шкільної практики. Її успішне вирішення потребує ґрунтовного осмислення сутності виховного процесу, його структури, функцій, які спрямовані на розв’язання проблем становлення творчої особистості, формування інноваційного стилю діяльності педагогів нашої школи.

Успіх  виховання  багато  в  чому  залежить  від  правильного  врахування  та  об’єктивності  оцінки  його  результатів, тому  приділяється увага  аналізу  виховного  процесу (підсумкові накази).  Часто  про  результати  виховання  судять  лише  за  кількістю  проведених  виховних  заходів,  за кількістю  завойованих  призових місць,  за  масовістю  участі  у  справах  класу, школи.  Звичайно,  враховувати  все  це  необхідно,  але  разом  із тим  важливо  з’ясувати,   як  вплинули  всі  ці  форми  роботи  на  розвиток  особистості.

 Отже, кінцевим результатом школи є випускник, в якого сформовано рівень соціальної зрілості, достатньої для збереження його самостійності у різноманітних сферах життєдіяльності, здорова (фізично, психічно, духовно) людина, творча особистість з розвиненою потребою у самореалізації та самовдосконаленні, з гуманістичним світоглядом та почуттям відповідальності за долю України, її народу, людства.

Тому поряд із традиційними методами обов’язко­во треба використовувати інноваційні, що можуть активізувати енергію учнів, направивши її в потрібне русло. Важливу роль відіграє «дозування» традиційних та інноваційних. Воно залежить від безлічі факторів, зокрема рівня навченості учнів, рівня педагогічного досвіду, інтелекту педагога. Комбінуючи в процесі виховання інноваційні і традиційні методи роботи, потрібно намагатись створювати умови для розвитку і саморозвитку особистості учня.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора