A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей імені І.М.Середи Великописарівської селищної ради Сумської області

Щоденник вражень

Дата: 07.11.2018 13:28
Кількість переглядів: 23586

 

ЩОДЕННИК ВРАЖЕНЬ

Щоденник вражень – звичайний зошит, альбом для малювання чи блокнот, у якому учні ведуть власні записи. Учні самостійно обирають тему для письма, визначають чим писати: олівцем чи фломастером, звичайною кульковою ручкою чи кольоровою.

Правило 1. Щоденник – особистий простір, де учень має право вибору.

Самостійно обирає тему для письма, визначає, чим писати. Дитина обирає, кому дати прочитати записи, а кому ні.

Щоденники не перевіряються. Дитина має знати,що щоденник – це особистий простір і в ньому можна писати, як захоче, як уміє, як бажає.

Саме під час у щоденнику вражень дитина має зрозуміти, що письмо – це приємна і цікава діяльність, що можна записувати не тільки тексти створені кимось, а те, що хвилює саме її, і робити це так, як вона бачить сама.
Правило 2. Пишіть, коли зручно. Під час уроку, після ранкової зустрічі, наприкінці дня. Головне, щоб учням було зручно і цікаво виконувати цю роботу.
Правило 3. Моделюйте, як відбувається процес підготовки до письма в щоденнику.

Записи варто робити щодня.

 Змоделювати для дітей ситуацію з вибору теми. Якщо діти ще не вміють писати, то запропонуйте їм намалювати

« Я ще пам'ятаю, які почуття були у мене зранку і хочу малювати це…»

«Я хочу вибрати, чим писати…»

«Я пишу самостійно відведений час у відведеному місці…»
Правило 4. Моделюйте, як відбувається процес письма в щоденнику.

« Я знаю, про що я буду писати. Тепер я маю обрати зручне місце для письма у щоденнику і знаходитися в цьому місці весь час, впродовж якого заповнюється щоденник вражень. Якщо я не знаю з чого почати, я спочатку малюю. Я пишу або малюю весь відведений для цього час. Я пишу самостійно і не відволікаю однокласників»
Правило 5. Створіть ситуацію успіху. 

Діти невпевнені, що їхні думки варті того, щоб їх записувати. Але якщо учні спочатку малюнками, потім словами, а далі короткими реченнями висловлюють своє враження, то вони розуміють, що їхні думки, ідеї цінні і варті того, щоб їх записували.
Правило 6. Добирайте теми цікаві та важливі для учнів.

Спочатку тем має бути не більше трьох. А потім п'ять і більше. Буває, що вчитель не готує теми, а діти самі обирають, про що будуть писати.

Теми, цікаві для учнів 1 класу. « Сьогодні вранція думав про…»

« Моя улюблена іграшка…»

Якщо діти будуть писати у щоденнику вражень щодня, то повірять, що писати цікаво і полюблять цей вид діяльності

Література. За матеріалами MON-EDERA-OSVITORIA Онлайн-курс для вчителів початкової школи

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора