План роботи сектору "Навчально-пізнавальний"
ПЛАН
роботи сектору "навчально - пізнавальний"
Мета: Формувати в учнів свідоме ставлення до навчання, організовувати консультаційну допомогу з предметів, брати участь у проведенні тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів
№ з/п |
ЗАХОДИ |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
І СЕМЕСТР Вересень |
||||
1. |
Створити навчально-пізнавальний сектор |
Педагог-організатор |
|
|
2. |
Обрання голови сектору, затвердження плану роботи на І семестр |
|
|
|
3. |
Ознайомлення членів комісії з їх обов’язками |
Голова сектору |
|
|
Жовтень |
||||
1. |
Ворганізувати консультаційну допомогу з предметів дітям, які мають низький рівень успішності |
навчально-пізнавальний сектор |
|
|
Листопад |
||||
1. |
Взяти участь у проведенні гри розумники і розумниці
|
навчально-пізнавальний сектор |
|
|
2. |
Проконтролювати стан успішності учнів |
навчально-пізнавальний сектор |
|
|
Грудень |
||||
1. |
Взяти участь у районних олімпіадах «Відкрий у собі талант»
|
навчально-пізнавальний сектор |
|
|
2. |
Планування роботи на ІІ семестр |
навчально-пізнавальний сектор |
|
|
ІІ СЕМЕСТР Січень |
||||
1. |
Організувати і провести відзначення кращих учнів школи (День відмінника)
|
навчально-пізнавальний сектор |
|
|
Лютий |
||||
1. |
Взяти участь у проведенні ІІІ етапу всеукраїнських олімпіад
|
навчально-пізнавальний сектор |
|
|
Березень |
||||
1. |
Підготовка і участь в конкурсі «Учень року»
|
навчально-пізнавальний сектор |
|
|
Квітень |
||||
1. |
Організувати та провести навчально-пізнавальну гру «Брейн – ринг»
|
навчально-пізнавальний сектор |
|
|
Травень |
||||
1. |
Аналіз проведеної роботи
|
навчально-пізнавальний сектор |
|
|
2. |
Підсумки роботи навчально-пізнавального сектору завдання і пропозиції на наступний рік
|
навчально-пізнавальний сектор |
|
|