25.10-29.10
Клас |
Дата |
Предмет |
||||||||||||||
4-Б |
25.10.21 |
ЯДС |
Утворення Всесвіту. Теорія Великого вибуху. Підручник с.54-55, друкований зошит завдання про теорію великого вибуху. Презентація в HUMAN |
|||||||||||||
Математика |
Міри маси. Перетворення іменованих чисел. Підручник с.41 №278, №279- письмово. Увага! Опрацювати правило №288. Практичні вправи. Спочатку опрацювати зразок міркування до №290. Це ключ до успішного виконання №290-письмово. Опрацювати зразок міркування до №291. Це ключ до успішного виконання №291-письмово. Задача 393. Коротка умова 4 г піску---------- 3 г золота ? г піску----------- 18 г золота |
|||||||||||||||
Українська мова |
Узагальнення вивченого з теми «Будова слова» Підручник с.33 вправа 95 (за завданням) |
|||||||||||||||
Літературне читання |
Давногрецька легенда «Соняшник». Підручник с. 29, вир. чит., стислий переказ |
|||||||||||||||
Фізична культура |
Ранкова зарядка, прогулянка на свіжому повітрі. Увага! Не забуваємо про руханки, перерви та зарядку для очей! Успіху!!!
|
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
26.10.21 |
ЯДС |
Види і властивості енергії. Гравітація. Вага і маса. Підручник с.57, 58, 59. Переглядаємо відеоурок за посиланням нижче, виконуємо завдання. Це про гравітацію і масу https://sites.google.com/view/yds4class/%D1%83%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%B2%D1%81%D0%B5%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83/%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F-%D1%96-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B0?authuser=0 |
||||||||||||||
Математика |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел . Підручник с. 44 провести усно дослідження за № 298. Це ключ до успішного виконання №299- письмово. Закріплення вивченого за №301, №302 (кількість прикладів по своїх можливостях)- письмово. Задача №305-за короткою умовою. |
|||||||||||||||
Англ. мова |
Приєднатися до онлайн уроку за посиланням: https://us04web.zoom.us/j/7544044705?pwd=a0IvYnFlTm9NWkk5eklvL2s0U3Mvdz09 1. Повторити слова з попереднього уроку з таблички Grammar с.23 2. Виконати впр. 1, с.13 – прочитати, поставити галочку 3. Виконати письмово впр. 2, с.13 (РЗ)– відповідати на запитання 4. Прослухати аудіо, прочитати за диктором с.24 25; прочитати самостійно слова, перекласти їх 5. Виконати письмово впр. 1, с.14 (РЗ)– вставити слова, прочитати й перекласти текст Дом. завд. – вивчити слова с. 24 (усно, письмово - написати кожне слово по рядку) |
|||||||||||||||
Читання |
Підручник Легенда «Сумна пісня соловейка» с.30 виразно читати , стисло переказувати. |
|||||||||||||||
Фізична культура |
Ранкова гімнастика, прогулянки на свіжому повітрі. Увага! Не забуваємо про руханки, перерви та зарядку для очей! Приєднуємося у HUMAN до конференцій! Успіху!!! |
|||||||||||||||
27.10.21 |
Українська мова |
Діагностувальна робота Діалог Переглянути презентацію.HUMAN Скласти і записати діалог на тему «У магазині» Записувати діалог без слів автора. Кожну репліку записувати з нового рядка, починаючи з тире. Обсяг письмового діалогу : 5 реплік одного учасника розмови (з урахуванням вступних і прикінцевих етикетних формул). |
||||||||||||||
Математика |
Тонна. Перетворення іменованих чисел, виражених мірами маси. Дослідити зразок міркування с. 45. Це ключ до правильного виконання № 309 (письмово). Дослідити зразок міркування с. 46. Це ключ до правильного виконання № 310 (письмово).Задача №315 за поданою короткою умовою.
|
|||||||||||||||
Читання |
Урок позакласного читання. Легенди рідного краю. Прослухати легенду про мак за посиланням. Намалювати малюнок за змістом легенди. https://r4---sn-4g5ednse.googlevideo.com/videoplayback?expire=1635261133&ei=bcZ3YYP0B6Olx_AP4qmH0Ac&ip=103.85.4.171&id=o-AKfolpC3aQEnqY0W9_0malEefpPriXIb3i5eCcDe_Dfn&itag=18&source=youtube&requiressl=yes&vprv=1&mime=video%2Fmp4&ns=FLiRooRwd3AetRHVUxmpjFwG&cnr=14&ratebypass=yes&dur=177.075&lmt=1634723952761129&fexp=24001373,24007246&c=WEB&txp=6210224&n=wnUAN3ubkyWLYA&sparams=expire%2Cei%2Cip%2Cid%2Citag%2Csource%2Crequiressl%2Cvprv%2Cmime%2Cns%2Ccnr%2Cratebypass%2Cdur%2Clmt&sig=AOq0QJ8wRQIgcwkzfqAxbwYPAOGPx0NCYqG3MoXs44QAi-pWZbZ3gHICIQDvMXS_-u4GqVUQFrMcQq-6V33A7AL6Qdkdr2bEo8B9pg%3D%3D&rm=sn-in2pq-jb3e7z&req_id=3a9b003b42dea3ee&redirect_counter=2&cm2rm=sn-npozr7z&cms_redirect=yes&mh=Sb&mip=82.207.104.189&mm=34&mn=sn-4g5ednse&ms=ltu&mt=1635239316&mv=m&mvi=4&pl=24&lsparams=mh,mip,mm,mn,ms,mv,mvi,pl&lsig=AG3C_xAwRgIhAJIhL0g2JATRhd7p3Q76HX6W-pkVUO6ntI8nhLVsI3gYAiEAzOaHn2QzFaTTcEGMfxZQOIcx2k-4hJJSehCLo9EVcXY%3D |
|||||||||||||||
Образотворче мистецтво |
У дружному слов’янському колі. Аплікація «Моє місто». Використай на допомогу фото сторінки підручника. Увага! Не забуваємо про руханки, перерви та зарядку для очей! Успіху!!! |
|||||||||||||||
Англ. мова |
Приєднатися до онлайн уроку за посиланням: https://us04web.zoom.us/j/7544044705?pwd=d055bEExQkNwQ1d0QlR0SUVuNHZRQT0 Повторити слова з попереднього уроку p. 24 https://wordwall.net/resource/22162770/smart-junior-4-jobs 2. Прочитати, перекласти тексти ex. 1, p. 2 3. Виконати усно ex. 2, 3, p. 23 Дом. завд. – Виконати письмово ex. 2, p. 23, ex. 2, p. 13 (РЗ) |
|||||||||||||||
28.10.21 |
Інформатика (Почерніна А.С.) |
Переглянути відеоурок, зробити руханку |
||||||||||||||
Українська мова |
Приєднуємося до конференції в HUMAN Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками Виконати завдання на картці Картка 1.Записані слова розібрати за будовою. Переспів, середній, передплатник, утеплений, напірний, дов’язати, заповнити, згори, сповна.
2. Завдання « Пестливе містечко» Утворити слова пестливого значення за допомогою суфіксів. Познач суфікси. · еньк- малий, добрий, гарний. · ичк- вода, сестра, трава. · ечк- слово, сонце, вікно. 3. Орфографічна робота . Встав пропущену літеру. Познач префікси. Пр….мудрий, пр……їхати, пр……боркати, пр…..гарний, пр….краса, пр…..знатися, пр…..земкуватий, пр….горіти, пр…..поганий, пр….мовляти, пр…..злий, пр….скочити, пр…..звисько, пр….глядатися, пр….тихий. |
|||||||||||||||
Математика |
Приєднуємося до конференції в HUMAN Міри часу. Годинник. Століття Підручник с. 47, провести усно дослідження за № 317. Це ключ до успішного виконання №318- письмово(1 і 2 стовпчик). №319(1 стовпчик)-письмово. С.48 , провести усно дослідження за № 326. Це ключ до успішного виконання №330 (1 і 2 стовпчик)- письмово. Задача №332. Коротка умова у таблиці. Задача на 4 дії.
|
|||||||||||||||
Читання |
Приєднуємося до конференції в HUMAN Легенда «Криниця- Журавель» Підручник с.31, виразно читати, стисло переказувати. |
|||||||||||||||
Фізична культура |
Ранкова гімнастика, прогулянки на свіжому повітрі. Увага! Не забуваємо про руханки, перерви та зарядку для очей! Успіху!!! |
|||||||||||||||
інформатика (Фролова Т.В.) |
переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=nPWFZBu3FJw&feature=emb_imp_woyt с.12-13 (зош) Руханка https://youtu.be/h1H55Lio210 |
|||||||||||||||
29.10.21 |
ЯДС |
Утворення Сонячної системи. Цикли природи. Освоєння космосу.Підручник с.63-68, друкований зошит відповідно до теми. Переглянути відео за посиланням. |
||||||||||||||
Математика |
Види кутів. Підручник с.49. Дослідити №338-усно, №339-усно, №340-письмово, приклади №346, Задача №342, Задача№347 Увага! Коротка умова! Кедр-500 р. Липа-? , на 180 р. <, ніж кедр Осика- ?, , віку липи Порівняльна дужка від осики до кедра. За дужкою на ? менше. |
|||||||||||||||
Англ. мова |
Приєднатися до онлайн уроку за посиланням: 1. Опрацювати слова p. 26 2. Виконати усно ex. 1, p. 26, 3 Виконати письмово ex. 1,2, 3, p. 15 (РЗ) Дом. завд. – Вивчити слова p. 26 |
|||||||||||||||
Українська мова |
Іменник. Повторення знань про іменник. Презентація у HUMAN. Підручник с.34-35, дослідити вправу 97, вправа 99-письмово. |
|||||||||||||||
Дизайн і технології |
Виготовлення моделі фаз Місяця (за описом або графічним зображенням). Переглянути презентацію для допомоги за посиланням Увага! Не забуваємо про руханки, перерви та зарядку для очей! Успіху!!! |
|||||||||||||||