A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей імені І.М.Середи Великописарівської селищної ради Сумської області

«Не бійтесь реформ – ловіть нові ідеї і втілюйте їх у життя. Змінюйтеся»

Дата: 16.11.2021 15:59
Кількість переглядів: 418

«Не бійтесь реформ – ловіть нові ідеї і втілюйте їх у життя. Змінюйтеся» ,- такий головний меседж педради, яка відбулася 16.11.2021 р.

Протягом останніх років ми в закладі освіти активно розбудовуємо внутрішню систему якості освіти за принципами дитиноцентризму, постійного вдосконалення, врахування зовнішніх впливів, гнучкості й адаптивності.

Проводимо комплексне вивчення за чотирма напрямками: освітнє середовище, система оцінювання освітньої діяльності учнів, система педагогічної діяльності та система управлінської діяльності.

Сьогодні познайомимося з інноваційним механізмом забезпечення якості освіти – брендингом. Це цілісна система методів створення позитивного образу закладу освіти та його педагогів, а також управління ними.

Отже, реалізація технології брендингу – це постійна спрямована робота, яка поступово лише розширює горизонти впізнаваності й посилить звучання нашого закладу освіти й педагогічного колективу.

Тема педради : «БРЕНДИНГ – новий механізм забезпечення якості освіти»

Актуальність педради: сучасний ритм життя, висока інформаційна насиченість, використання в освітньому процесі інформаційно – комунікативних технологій, вимогливість батьків до якості надання освітніх послуг, вимагаючи від закладу високої конкурентоспроможності. Заклад може бути конкурентоспроможним той, який забезпечує стабільно високий рівень якості освітніх послуг, має позитивний імідж, працює в режимі розвитку та створює власний бренд.

Мета педради: Створення бренду, який відображає особливість та індивідуальність освітнього закладу, формування позитивного іміджу ЗЗСО, забезпечення стійкого положення закладу на ринку освітніх послуг.

План проведення педради

1. «Брендинг – новий механізм забезпечення якості освіти».

2. Проблеми конкуренто – спроможності педагогів.

3. «Роль класного керівника у створенні узагальненого образу закладу».

4. «Модель особистого бренду педагога».

5. «Вплив успіху вчителя на розвиток життєвої компетентності учнів».

6. «Освітнє середовище». Упізнаваність закладу освіти та наданих ним послуг».

7. «Педагогічна діяльність». Фаховий бренд як основа забезпечення якості освіти».



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора