A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великописарівська спеціалізована школа
І-ІII ступенів
ім. Героя Радянського Союзу І.М. Середи

Я досліджую світ Театр

Дата: 28.02.2019 14:38
Кількість переглядів: 192

Тема: запрошуємо до театру.

Мета: ознайомити дітей з історією виникнення театру; формувати уявлення про види театру; розширювати знання про специфіку театральних професій: актора, режисера, гримера, декоратора-оформлювача, костюмера; розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності, пам'ять, мислення, увагу й уяву; виховувати ціннісне ставлення до мистецтва, театральну культуру, доброзичливе ставлення одне до одного.

Хід уроку

1.Створення емоційного настрою.

У коло з вами ми зібрались.

Ти — мій друг, і я — твій друг!

Міцно за руки узялись

Й посміхнулись всім навкруг!

— Молодці! Посміхнулися і подарували одне одному гарний настрій!

2. Нервово-психологічна підготовка учнів до уроку.

3. Повідомлення теми і завдань уроку.

— А сьогодні в мене для вас сюрприз: ми створимо свій театр!

— Хто нам потрібен для театру?

У театрі грає ролі:

Нині — вчитель він у школі,

Завтра буде інша роль —

То бідняк він, то король. (Актор.)

4. Основна частина

1.Розповідь учителя.

— Театральне мистецтво з’явилося давним-давно у Стародавній Греції. Жителі цієї країни — давні греки — будували театри просто неба. У театрі була сцена, на якій актори розігрували спектаклі й п’єси.

Спочатку акторами були тільки чоловіки, які мусили грати всі ролі, зокрема жіночі. Для цього вони надягали маски. Саме маска допомагала акторові перевтілюватися в того, кого вона зображала: у тварин та людей — радісних і зажурених, добрих і злих. Найпершими масками були сумна і весела, а також добра (світла) і зла (темна.)

Коли актори розігрували сумну п’єсу, трагедію, вони надягали сумні, похмурі маски. Якщо на сцені розігрувалися весела п’єса, комедія, актори брали веселі, усміхнені маски.

2.Перегляд презентації «Види театрів»

3. Стіна слів до теми «Театр».

4.Гра «Я — автор»

— Розкажемо нову казку! Як починатиметься наша казка? («Жили собі», «Одного разу...», «Жили-були Дід та Баба...», «У деякому царстві...»)

— Я почну казочку.

В одному невеликому містечку на дев’ятому поверсі великого будинку мешкали Дід та Баба. А разом із ними — Колобок. Одного разу, коли дідусь та бабуся пішли у справах, Колобок викотився на балкон та й стрибнув униз — на асфальтовану доріжку. Піднявся Колобок на бочок, оглянув себе та й каже: «Тепер я не Колобок, а коржик»,— та й побіг.

— Придумаймо, що трапилося далі!

(Діти придумують героїв та сюжет казки.)

5. Робота в групах

Діти складають казку.

1-ша група — Колобок потрапив до школи.

2-га група — Колобок у театрі.

3-тя група — Колобок у зоопарку.

5.Закріплення вивченого матеріалу.

1. Робота з підручником (с. 30-31).

2. Пізнавальний мультфільм «Театр тіней».

6.Рефлексія.


« повернутися

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора