25.04-29.04
Клас |
Дата |
Предмет |
Завдання |
3-Б |
25.04 |
Літературне читання |
За Миколою Стеблиною”Дороги в літо”.Визначення зміни настрою персонажа оповідання.с..132. Перейти за посиланням: на онлайн-урок о 9:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-haj |
Математика |
10:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язуванняПерейти за посиланням: на онлайн-урок . Практично зорієнтовані задачі.Перетворення іменованих чисел.(с.41-42,№273-розв.задачу,№274-обчислити.) |
||
Укр.мова |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 11:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.Урок розвитку зв.мовлення.Навчальний переказ.Вимова і правопис слова “Адреса”.с.128,вправа 352-написати листа-подяку воїнам ЗСУ. |
||
ЯДС |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 8:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.Водні об`єкти та явища.Небезпечні природні явища.ст.54-55;57;61(завд.1,4). |
||
Фізична культура |
|||
26.04 |
ЯДС |
Агрегатні стани води.ст.56;61(завд.2,5,6).3 клас. Наука. Тема: вода та її агрегатні стани. Дослід: перетворення води (Тиж.1:ЧТ) |
|
Літ.читання |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 9:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.ст.133-прочитати,скласти асоціативний кущ зі словом “Літо”. |
||
Математика |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 10:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.Перевірка правильності виконання дії множення.Розв.рівнянь(с.42-43).№282-викон.множення та зробити перевірку,№283-розв.задачу. |
||
Англійська мова |
Здорова їжа. Вивчити лексику с.70 Прочитати діалог в.1, с.70 Виконати вправу 4, с.71 |
||
Укр.мова |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 11:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.Спостереження за найголовнішими ознаками худ.текстів.Тема і мета худ.текстів.с.130,вправа 357-списати три послідовно розміщених речення. |
||
27.04 |
Літературне читання |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 8:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.За А.Діндгрен “Пеппі оселяється у віллі “Хованка””.Характеристика головного персонажа.Створення ескізу сторінки(профілю)гол.героїні або її друзів у соціальній мережі.с.134-139.Навчальна робота.Читання мовчки. |
|
Математика |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 9:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.Резервний урок.ст.42,№279-розв.рівняння. |
||
Укр.мова |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 10:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.Спостереження за найголовнішими ознаками науково-популярних текстів.Тема і мета науково-популярних текстів.ст.131,вправа 362-списати три речення,які послідовно розміщені із підручника ЯДС. |
||
Англійська мова |
Вивчити лексику https://quizlet.com/694207978/smart-junior-3-food-module-6-flash-cards/?new Опрацювати нові слова с. 73 Прочитати, перекласти впр. 1, с. 73 |
||
28.04 |
ЯДС |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 8:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.Вода-розчинник.ст.58. |
|
Математика |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 9:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.Закріплення вивченого матеріалу.(ст.43-44).№291-розв.задачу,№292-обчислити. |
||
Укр.мова |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 10:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.Спостереження за найголовнішими ознаками ділових текстів.Тема і мета ділових текстів.Виконати вправу 366-на вибір. |
||
Літ.читання |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 11:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.Діагностична робота . Читання мовчки. |
||
Фіз.культура |
https://www.youtube.com/watch?v=ZWjCS1IffDM-перейти за посиланням.Та виконати фіз.вправи. |
||
29.04 |
Математика |
Перейти за посиланням на онлайн-урок,початок об 9:00.-https://meet.google.com/isc-zqnw-ha.Розв`язування.Повторення вивченого за тиждень.ст.45,№299-розв.задачу,№300-виконати перетворення. |
|
Образотворче мистецтво |
Бабусина вишиванка.Створення ескізу вишивки для серветки.Перейти за покликанням.Та спробувати за допомогою майстер-класу відтворити ескіз вишиванки.Майстер-клас "Орнамент для вишиванки" |
||
інформатика (Почерніна А.С.) |
Приєднатися до онлайн уроку за покликанням: https://us04web.zoom.us/j/78506523497?pwd=hAl1FTK8pYo-kUgPmlrrP8iwfwr5VK.1 Переглянути відеоурок: Інформатика 3 клас НУШ Я досліджую світ. Алгоритми. Способи подання алгоритму руханка: Руханка для дітей фізкультхвилинка Виконати завдання на платформі Хуман |
||
інформатика (Фролова Т.В.) |
Приєднатися до уроку за покликанням https://us04web.zoom.us/j/76345928144?pwd=NVOxlv8zvI6yKd5jN9SCsa8qRkp5ea.1 Виконай вправу за покликанням https://learningapps.org/display?v=pku4vumak22 Руханка: |
||
Дизайн та технології |
Інструктаж із ТБ.Ірис.Робота із столовими серветками.Виконання ірису з паперов.серветок за зразком.Як красиво скласти серветки Дизайн і технології -перейти за покликанням та чітко дотримуватися вказівок,щодо виконання роботи. |
||
Фіз.культура |