05.05.2021 - 07.05.2021
Дата |
Предмет |
|
05.04.21 |
||
хімія |
Виконання тренувальних вправ. Повторення хімічних властивостей неорганічних сполук Конференція ZOOM https://us05web.zoom.us/j/87668494773?pwd=eEtLMnZ2UTRYbWRCQzFIOGpWY0hGUT09 |
|
Географія |
Етноси. Найпоширеніші мовні сім*ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни. https://www.youtube.com/watch?v=XlHukpy319w Заповнити таблицю використовуючи карти, інформацію в мережі Інтернет. |
|
Трудове навчання |
Виготовлення виробу Розробити технологічну карту. |
|
фізика |
Застосування електролізу приєднатись до онлайн уроку о 11-10 виконати тестові завдання по темі https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7771607 |
|
Зарубіжна літ. |
Опрацювати статтю підручника с.265-266 та презентацію. Заповнити таблицю ( сл.5) за біографією письменникаP |
|
06.05.21 |
||
Географія |
Національний склад населення України. https://www.youtube.com/watch?v=mesOKvSK22E Домашнє завдання: Опрацювати параграф 49, 50. Підготувати повідомлення на тему*Національний склад населення Сумської області*. |
|
Всесвітня історія |
Опрацювати с. 219-221, презентацію за покликанням, зокрема, слайди 21, 22, 23. Виконати завдання до слайду 21, перенести до зошита схему устрою США (слайд 22). |
|
фізика |
Електричний струм в газах приєднатись до онлайн уроку о 11-10 (посилання у Хьюман) |
|
основи здор. |
Опрацюйте параграф 28, перегляньте перезентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-zasobi-masovo-informaci-ta-zdorov-ya-lyudey-184383.html повторити правила безпеки в Інтернеті (с. 176) |
|
07.05.21 |
Українська мова |
Скласти допис дискусійного характеру. |
Українська література |
Приєднатися до Zoom-конференції |
|
Алгебра |
Перейти до конференції за посиланням: https://us05web.zoom.us/j/84400767937?pwd=WElNc3lDbkhmSkxiUUxEOCsyYzdJQT09 Повторити матеріал підручника п. 23, виконати № 788. |
|
Геометрія |
Перейти до конференції за посиланням: https://us05web.zoom.us/j/89733898020?pwd=Qm9zN2wrZ3o1TXIvVytmRy9SRmliQT09 Повторити матеріал підручника п. 23, виконати № 780 (а). |
|