A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Великописарівська спеціалізована школа
І-ІII ступенів імені І.М. Середи

Робота з обдарованими

                         

ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ

     Завдання школи — підтримати учня і розвинути його здібності, підготувати ґрунт для того, щоб ці здібності було реалізовано.

     Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе: хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірші, оповідання. Скільки дітей — стільки і здібностей, які залежать від психолого-фізіологіних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та школи.

     Виявлення обдарованих дітей повинно починатися вже в початковій школі на основі спостереження, вивчення психологічних особливостей, мовлення, пам’яті, логічного мислення.

ПЛАН РОБОТИ

 З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ

 ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОЇ

СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ

на 2020-2021 навчальний рік

 


№ з/п

Зміст діяльності

Термін виконання

Відповідаль-ний

ВЕРЕСЕНЬ

1.

Оновити банк обдарованих дітей з метою визначення творчообдарованих учнів та надання їм необхідної підтримки

До 20.09.2020 р.

Т.О.Мовчан

2.

Нарада при директорі «Аналіз результативності учнів закладу у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад  з базових дисциплін»

24.09.2020 р.

Т.О.Мовчан

3.

Оновити індивідуальні картки обдарованої дитини

До 20.09.2020 р.

Т.О.Мовчан

4.

Поповнити інформаційний банк даних про:

  • Інтелектуально обдарованих дітей;
  • Творчо обдарованих дітей;
  • Спортивно обдарованих дітей;
  • Технічно обдарованих дітей

До 20.09.2020 р.

Вчителі-предметники, керівники спортивного гуртка

5.

Діяльність творчої групи вчителів

Протягом навчального року

 

6.

Організація ведення факультативів, курсів за вибором, гуртків

До 30.09.2020 р.

Адміністрація.

7.

Розробка завдань до шкільного етапу предметних олімпіад

До 30.09.2020 р.

Керівники ШМО

8.

Оформити в бібліотеці виставкулітератури „Формування дослідницьких компетентностей”

До 30.09.2020 р.

Г.І.Сіденко

9.

Підготовкаучнів до участі у І етапіпредметнихолімпіад

Вересень-жовтень

Вчителі-предметники

10.

Установчі заняття учнів – членів МАН.

До 30.09.2020 р.

Керівники секцій

11.

Поновити на шкільномуWeb-сайті сторінки, присвячені роботі з обдарованою молоддю

До 30.10.2020 р.

Т.В.Фролова

12.

Співпрацювати із позашкільними закладами селища: селищною бібліотекою з метою допомоги творчому розвитку обдарованих дітей

Впродовж року

Адміністрація, класні керівники

13.

Нарада при директорі «Про організацію проведення шкільного етапу олімпіад та підготовку до участі в районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад».

24.09.2020 р.

Т.О.Мовчан

ЖОВТЕНЬ

1.

Організувати і провести І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад

Впродовж місяця

Адміністрація, вчителі-предметники

2.

Обмін досвідом вчителів, які результативно працюють з обдарованими дітьми, «Створення системи роботи з обдарованими дітьми»

До 20.10.2020 р.

Адміністрація школи

3.

Підготовка учнів до участі у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад

Протягом жовтня-листопада

Адміністрація, вчителі-предметники

4.

Поновити рекомендації для батьків та вчителів щодо розвитку в дітей творчих здібностей

До 15.10.2020 р.

І.О.Кулик

5.

Залучення обдарованих учнів до конференцій, круглих столів, інтелектуальних конкурсів і турнірів в рамках предметних декад

За річним планом роботи

Вчителі-предметники

6.

Залучення учнів до участі у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі „Колосок”, математичному конкурсі «Кенгуру»,фізичному конкурсі «Левеня»

Згідно плану

Вчителі-предметники

ЛИСТОПАД

1.

Тематичні консультації для батьків „Сім’я та обдарованадитина”

За графіком батьківських зборів

Адміністрація, класні керівники

2.

Оформлення інформаційно-аналітичних документів „Моніторинг участі учнів школи у шкільному етапі Всеукраїнських предметних олімпіад та МАН і підготовка до участі у районному етапі”

Впродовж місяця

Т.О.Мовчан, вчителі-предметники

3.

Залучення учнів до участі у конкурсах з української мови імені П. Яцика та ім. Т.Шевченка

Впродовж місяця

Вчителі української мови і літератури

ГРУДЕНЬ

1.

Підготовка до ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН

Впродовж місяця

Наукові керівники

2.

Інформаційне забезпечення сайту школи „Вісті з олімпіад” (за результатами участі учнів)

Впродовж місяця

В.Г.Скряга

СІЧЕНЬ

1.

Аналіз результативності участі учнів у І та ІІ етапах всеукраїнських учнівських олімпіад на засіданнях ШМО та МР

До10.01.2020 р.

Керівники ШМО

2.

Підготовка та участь у ІІІ ета Всеукраїнських учнівськихолімпіад

Впродовж місяця

Адміністрація, вчителі-предметники

ЛЮТИЙ

1.

Участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад

Впродовж місяця

Вчителі-предметники

2.

Участь в обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН

За графіком

Наукові керівники

3.

Виставка літератури „Психолого-педагогічна наука про обдарованість»

Впродовж місяця

Г.І.Сіденко

БЕРЕЗЕНЬ

1.

Залучення учнів до підготовки та участі в огляді дитячої творчості

Впродовж місяця

Адміністрація, керівники гуртків

КВІТЕНЬ

1.

Аналіз участі учнів в олімпіадах, конкурсах, змаганнях та турнірах

Впродовж місяця

Адміністрація школи

ТРАВЕНЬ

1.

Аналіз роботи ШМО з обдарованими учнями

За графіком

Керівники ШМО

2.

Створення творчоїгрупи для планування роботи з обдарованими учнями на наступний навчальний рік

Впродовж місяця

Т.О.Мовчан

 

 


Банк даних обдарованих дітей у 2019-2020 н.р. Завантажити


 

 

Дата: від до Скинути

Свято обдарованих

17 травня в районному Будинку культури відбулося вшанування обдарованої учнівської молоді району.

20:41 17.05.2019

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора