12:27 03.10.2023
Робота з обдарованими
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
Завдання школи — підтримати учня і розвинути його здібності, підготувати ґрунт для того, щоб ці здібності було реалізовано.
Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе: хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірші, оповідання. Скільки дітей — стільки і здібностей, які залежать від психолого-фізіологіних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та школи.
Виявлення обдарованих дітей повинно починатися вже в початковій школі на основі спостереження, вивчення психологічних особливостей, мовлення, пам’яті, логічного мислення.
ПЛАН РОБОТИ
З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ на 2022-2023 навчальний рік
ПЛАН РОБОТИ
З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОЇ
СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ
на 2020-2021 навчальний рік
№ з/п |
Зміст діяльності |
Термін виконання |
Відповідаль-ний |
ВЕРЕСЕНЬ |
|||
1. |
Оновити банк обдарованих дітей з метою визначення творчообдарованих учнів та надання їм необхідної підтримки |
До 20.09.2020 р. |
Т.О.Мовчан |
2. |
Нарада при директорі «Аналіз результативності учнів закладу у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін» |
24.09.2020 р. |
Т.О.Мовчан |
3. |
Оновити індивідуальні картки обдарованої дитини |
До 20.09.2020 р. |
Т.О.Мовчан |
4. |
Поповнити інформаційний банк даних про:
|
До 20.09.2020 р. |
Вчителі-предметники, керівники спортивного гуртка |
5. |
Діяльність творчої групи вчителів |
Протягом навчального року |
|
6. |
Організація ведення факультативів, курсів за вибором, гуртків |
До 30.09.2020 р. |
Адміністрація. |
7. |
Розробка завдань до шкільного етапу предметних олімпіад |
До 30.09.2020 р. |
Керівники ШМО |
8. |
Оформити в бібліотеці виставкулітератури „Формування дослідницьких компетентностей” |
До 30.09.2020 р. |
Г.І.Сіденко |
9. |
Підготовкаучнів до участі у І етапіпредметнихолімпіад |
Вересень-жовтень |
Вчителі-предметники |
10. |
Установчі заняття учнів – членів МАН. |
До 30.09.2020 р. |
Керівники секцій |
11. |
Поновити на шкільномуWeb-сайті сторінки, присвячені роботі з обдарованою молоддю |
До 30.10.2020 р. |
Т.В.Фролова |
12. |
Співпрацювати із позашкільними закладами селища: селищною бібліотекою з метою допомоги творчому розвитку обдарованих дітей |
Впродовж року |
Адміністрація, класні керівники |
13. |
Нарада при директорі «Про організацію проведення шкільного етапу олімпіад та підготовку до участі в районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад». |
24.09.2020 р. |
Т.О.Мовчан |
ЖОВТЕНЬ |
|||
1. |
Організувати і провести І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад |
Впродовж місяця |
Адміністрація, вчителі-предметники |
2. |
Обмін досвідом вчителів, які результативно працюють з обдарованими дітьми, «Створення системи роботи з обдарованими дітьми» |
До 20.10.2020 р. |
Адміністрація школи |
3. |
Підготовка учнів до участі у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад |
Протягом жовтня-листопада |
Адміністрація, вчителі-предметники |
4. |
Поновити рекомендації для батьків та вчителів щодо розвитку в дітей творчих здібностей |
До 15.10.2020 р. |
І.О.Кулик |
5. |
Залучення обдарованих учнів до конференцій, круглих столів, інтелектуальних конкурсів і турнірів в рамках предметних декад |
За річним планом роботи |
Вчителі-предметники |
6. |
Залучення учнів до участі у Всеукраїнському інтерактивному природничому конкурсі „Колосок”, математичному конкурсі «Кенгуру»,фізичному конкурсі «Левеня» |
Згідно плану |
Вчителі-предметники |
ЛИСТОПАД |
|||
1. |
Тематичні консультації для батьків „Сім’я та обдарованадитина” |
За графіком батьківських зборів |
Адміністрація, класні керівники |
2. |
Оформлення інформаційно-аналітичних документів „Моніторинг участі учнів школи у шкільному етапі Всеукраїнських предметних олімпіад та МАН і підготовка до участі у районному етапі” |
Впродовж місяця |
Т.О.Мовчан, вчителі-предметники |
3. |
Залучення учнів до участі у конкурсах з української мови імені П. Яцика та ім. Т.Шевченка |
Впродовж місяця |
Вчителі української мови і літератури |
ГРУДЕНЬ |
|||
1. |
Підготовка до ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН |
Впродовж місяця |
Наукові керівники |
2. |
Інформаційне забезпечення сайту школи „Вісті з олімпіад” (за результатами участі учнів) |
Впродовж місяця |
В.Г.Скряга |
СІЧЕНЬ |
|||
1. |
Аналіз результативності участі учнів у І та ІІ етапах всеукраїнських учнівських олімпіад на засіданнях ШМО та МР |
До10.01.2020 р. |
Керівники ШМО |
2. |
Підготовка та участь у ІІІ ета Всеукраїнських учнівськихолімпіад |
Впродовж місяця |
Адміністрація, вчителі-предметники |
ЛЮТИЙ |
|||
1. |
Участь у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад |
Впродовж місяця |
Вчителі-предметники |
2. |
Участь в обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН |
За графіком |
Наукові керівники |
3. |
Виставка літератури „Психолого-педагогічна наука про обдарованість» |
Впродовж місяця |
Г.І.Сіденко |
БЕРЕЗЕНЬ |
|||
1. |
Залучення учнів до підготовки та участі в огляді дитячої творчості |
Впродовж місяця |
Адміністрація, керівники гуртків |
КВІТЕНЬ |
|||
1. |
Аналіз участі учнів в олімпіадах, конкурсах, змаганнях та турнірах |
Впродовж місяця |
Адміністрація школи |
ТРАВЕНЬ |
|||
1. |
Аналіз роботи ШМО з обдарованими учнями |
За графіком |
Керівники ШМО |
2. |
Створення творчоїгрупи для планування роботи з обдарованими учнями на наступний навчальний рік |
Впродовж місяця |
Т.О.Мовчан |
Банк даних обдарованих дітей у 2019-2020 н.р. Завантажити
Стипендіат Голови Сумської державної адміністрації 2023
ФРОЛОВ ВЛАДИСЛАВ, учень 9-А класу Ліцею імені І.М. Середи, відзначений стипендією Голови Сумської обласної державної адміністрації за високі здобутки та особливі успіхи в освітній діяльності!10:28 22.09.2023
І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін
Переглянути13:21 06.10.2020
20:41 17.05.2019