31.01-04.02
Клас |
Дата |
Предмет |
Завдання |
7-В |
31.01 |
Англійська мова |
Приєднатися до уроку за покликанням: https://us04web.zoom.us/j/74461616905?pwd=bsqBjR5qWquh_6JPtaN3_WTD5ejF5X.1 1 Виконати усно впр. 3, с. 126 2. Опрацювати слова с. 127, записати в словник 3. Прочитати текст с. 126, впр. 4 Дом. завд. - Виконати письмово с. 127, впр. 4 (в) |
Українська мова |
Контрольна робота. Дієприслівник. 1. Виконати тестові завдання 2, 4, 7, 8 ( с.115-116, підручник). 2. Виділити комами дієприслівниковий зворот в поданих реченнях: Погомонівши ще трохи селяни розійшлися. Поодинокі рибалки плавали на своїх маленьких човниках вибираючи місце для ловлі. Листя теплою ковдрою вкриває землю захищаючи коріння від морозів. 3.У реченнях другого завдання підкресліть дієприслівниковий зворот як член речення. 4. Складіть і запишіть речення за 1, 2, 3 схемами ( із вправи 318, с.113). |
||
біологія |
Опрацюйте параграфи 27,28; перегряньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OQT89rnwy9Y виконайте тестові завдання у Human |
||
Зарубіжна література |
Переглянути відеоурок за покликанням на платформі Human або в групі Viber. Виписати в зошит “Дослідницьку роботу” з відеоурока. Прослухати пісню Енді М. Стюарта “A red, red rose” на вірші Роберта Бернса. ( Пісню знайдіть на просторах інтернета). Записати ( коротко) свої враження від музичного твору. |
||
Всесвітня історія |
Опрацювати пар.17, презентацію. Виконати тести в "На урок" за кодом 8724641 |
||
Фізкультура. |
https://www.youtube.com/watch?v=6ivMqKGE2_E Ранкова руханка. |
||
01.02 |
Алгебра |
Приєднатися за покликанням:https://zoom.us/j/96585480952?pwd=UmpNc0VBeTZTVHFjbEZWcVQwODRldz09 Виконати тести за покликаннямhttps://vseosvita.ua/test/start/qmw708 |
|
Українська література |
Переглянути відеоурок за покликанням на платформі Human або в групі Viber. Опрацювати біографічні відомості про Олексу Стороженка ( с.142-143). Прочитати оповідання “Скарб” ( с.143-147). |
||
Англійська мова |
Приєднатися до уроку за покликанням: https://us04web.zoom.us/j/79613473268?pwd=P_-OKF_5h0H-esbP-3tHtHhwY6u4T3.1 1 Відповідати на запитання впр. 4 (в), с. 127 2. Прочитати, перекласти с. 127, впр. 5 Дом. завд. - Скласти письмово запитання с. 128, впр. 5 (в) |
||
Хімія |
Відеоурок Масова частка елемента в складній речовин Опрацювати параграф 17, виконати письмово вправа 5(б) с.118 |
||
Німецька мова |
*опрацювати нову лексику с.69 та усно виконати в.2, с.69 *прочитати діалог в.4,с.70, перекласти його та скласти свій за зразком |
||
Фізкультура. |
https://www.youtube.com/watch?v=ZllM3ROMEVA https://www.youtube.com/watch?v=6ivMqKGE2_E Ранкова руханка. |
||
02.02 |
Німецька мова |
*опрацювати нову лексику с.71 *читати в.1, с.71 *виконати усно в.5, с.72 *за зразком в.6, с.73 скласти власне меню |
|
біологія |
Опрацюйте параграфи 29,30 перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=RSVtc599Qz8&t=8s Зробити міні- проєкт за темами (на вибір) : 1. Тварини -рекордсмени; 2. Зуби ссавців; 3. Доведіть, що тюлені є ссавціями; 4. Власна тема |
||
Англійська мова |
Приєднатися до уроку за покликанням: https://us04web.zoom.us/j/73804257035?pwd=2BPUfrd5P_u7CCxK59ukSxlif_8lt8.1 1 Виконати усно впр. 10, с. 130 2. Виконати усно впр. 11, с. 131 Дом. завд. - Виконати письмово с. 131, впр. 12 |
||
Образотворче мистецтво |
Опрацювати с.70 -75, 76-81 підручника («Образотворче мистецтво (Папіш, Шутка) 7 клас https://pidruchnyk.com.ua/715-obrazotvorche-mistectvo-7-klas-papish-2015.html). 1). Виготовити подарункову коробку. Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=-eB7ZCekFu4 або 2). Декорувати (прикрасити) подарункову коробку (пластикову пляшку, одноразовий посуд) візерунком. |
||
Фізкультура |
https://www.youtube.com/watch?v=ZllM3ROMEVA https://www.youtube.com/watch?v=6ivMqKGE2_E Ранкова руханка.(повторити) |
||
Хімія |
Відеоурок Масова частка елемента в складній речовині Опрацювати параграф 17, виконати письмово вправа 6 с.118 |
||
основи здор. |
Опрацюйте параграф 15; перегляньте презентацію за посиланням: На вибір: - скласти перелік переваг «Користь від знань із … (математики, мови, літератури тощо); - скласти план розвитку своїх пам’яті, уваги або уяви |
||
03.02 |
Геометрія |
приєднатися до уроку за покликанням:https://zoom.us/j/95709947110?pwd=QnIxWHJoTUNmNlN1QzFBWmFZWjBEZz09 Виконати самостійну роботу та надіслати у Хуман |
|
Англійська мова |
Приєднатися до уроку за покликанням: https://us04web.zoom.us/j/78667140920?pwd=gILhN80CygSrwhYo1hhuNrWUZdNrm0.1 1 Виконати усно впр. 7, с. 128 2. Виконати тест с. 128 - 129, впр. 8 (а) Дом. завд. - Виконати письмово с. 130, впр. 9 |
||
Трудове навчання |
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=o6a3C73BMqo Виконати завдання на платформі HUMAN |
||
Зарубіжна література |
Вивчити напам’ять один з віршів: Р.Бернс. “Любов”; Г.Гейне. “Коли настав чудовий май…; К.Симонов. “Жди мене…”. |
||
04.02 |
Алгебра |
Повторити § 15. Виконати № 810,812 за зразком |
|
Геометрія |
Повторити п.8,11 Виконати задачу, підготувати презентацію |
||
Інформатика (Скряга В.Г) |
Конференція в Zoom за покликанням: https://zoom.us/j/93117790282?pwd=Sm82NEsrNWw3N3NCZG1QM09GaDRCdz09 Переглянути презентацію, у зошит записати число, класна робота та тему уроку https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=74CE1C170891DA85!423922&ithint=file%2cpptx&authkey=!ANyB5MZo--xgcZY Опрацювати § 15 с. 88-93. Виконати вправу 15 с. 93 |
||
Англійська мова |
Контроль навичок читання 1 Прочитати впр. 1, с. 132 2. Виконати письмово впр. 2, 3, 4, с. 133 |
||
Українська мова |
Переглянути відеоурок за покликанням на платформі Human або в групі Viber. Повторити матеріал &32. Виконати вправу 328. |
||
Українська література |
Переглянути відеоурок за покликанням на платформі Human або в групі Viber. Знати зміст гумористичного оповідання Олекси Стороженка “Скарб”. Дати розгорнуту ( письмову ) відповідь на питання : Що треба для того, щоб людина була щасливою? |