Тиждень доброчесності у Великописарівському ліцеї.
З метою ознайомлення учнівства з поняттям «доброчесність», актуалізація та поглиблення знань про корупцію, її негативні наслідки у Ліцеї з 02.12 по 06.12.2024 року пройшов Тиждень доброчесності.
Головною метою Тижня було знайомство учнівства з поняттям «доброчесність», актуалізація та поглиблення знань про корупцію, її негативні наслідки.
Заступник директора з виховної роботи опрацювала методичні рекомендації офісу розбудови доброчесності Національного агентства з питань запобігання корупції та надала методичну допомогу педагогам закладу освіти у проведенні відповідних заходів Тижня доброчесності.
Розпочався тематичний Тиждень в закладі 02.12.2024 року з інформаційних хвилинок у всіх класних колективах «Як запобігти фейкам?». Педагоги спробували інтегрувати в свої шкільні предмети основи інфомедійної грамотності, аби учні навчились самостійно аналізувати повідомлення в медіа та соцмережах, протистояти обману та іншим можливим впливам.
В рамках проведення Тижня доброчесності класні керівники розробили інфографіку «Зрозуміло – про академічну доброчесність», яку надіслали у класні спільноти. Матеріали містять основні поняття щодо доброчесності, пояснення того, що передбачає дотримання та порушення академічної доброчесності за Законом України «Про освіту».
Протягом тижня класні керівники, соціальний педагог, педагог-організатор, практичний психолог провели ряд тематичних виховних заходів, що спрямовані на формування соціальної та громадянської компетентності, норм суспільної взаємодії – взаємоповаги, честі та гідності, доброчесності та справедливості, актуалізації та поглиблення знань про корупцію, її негативні наслідки: «Чесність починається з тебе», «Що означає бути доброчесним?», «Що таке корупція?», заняття «Сила в тобі. Випромінюй світло», «Вчимося творити добро разом з героями Disney», година психолога «Щасливі діти – щасливі ми», квест-гра «У пошуках загубленої інформації про добро», година спілкування «Осіння скринька щастя», виставка малюнків «Серце людяності та розуміння».
В роботі з учнями були використані різноманітні форми виховної діяльності з урахуванням вікових особливостей ліцеїстів, а саме: ігрові, інтерактивні та тренінгові технології.
Психологічна служба ліцею запропонували старшокласникам (10-й клас) заняття-практикум «Рецепти академічної доброчесності», під час якого з’ясували значення поняття «академічна доброчесність», визначили особливості та різновиди плагіату, обговорили шляхи запобігання академічної недоброчесності під час освітнього процесу. Класні керівники 1-4 класів провели рольову гру «Мандрівка містом Доброчесності», в ході якої донесли учням, що означає бути доброчесним.
Вся робота впродовж тижня була спрямована на підвищення поінформованості учасників освітнього процесу про академічну доброчесність її види та порушення, знайомства учнівства з поняттям «доброчесність», актуалізація та поглиблення знань про корупцію та її негативні наслідки.